Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page
סדנה.jpg

מיקרו-קופי למערכות מורכבות

 

לבעלי התפקידים בארגון שכותבים מיקרו-קופי בפועל או אחראים עליו:

  • צוותי אפיון ועיצוב

  • מנהלי ומנהלות מוצר

  • צוותי תוכן וכתיבה טכנית

  • צוותי פיתוח

  • צוותי שיווק B2B

למי הסדנה מיועדת

לקבל כלים לכתיבת מיקרו-קופי מצוין, שתוכלו להתחיל ליישם כבר מחר במערכת

המטרה

שני חצאי ימים פרונטלי

או ארבעה מפגשי זום

כמה זמן

הסדנה מועברת בעברית בלבד.

כמעט כל הדוגמאות הן באנגלית.

שפה
עד 20 משתתפים

ארגונים שקיבלו הכשרת מיקרו-קופי בסדנה

photo-1578952531273-2384658914b5.jpeg

אשמח להעביר הדרכה לצוותי המוצר והכתיבה, לתת להם כלים חדשים ולקחת את המערכת שלכם צעד גדול קדימה

 

תודה רבה! אחזור בהקדם עם כל הפרטים

הסילבוס

הסדנה כוללת תרגול על המסכים של המערכת שלכם ותרגול בפועל

חלק ראשון:

נורמות כתיבה אחידות למערכת

למה בכלל להשקיע במיקרו-קופי של מערכת מורכבת? 

על היתרונות העסקיים והמקצועיים של מיקרו-קופי איכותי.

איך לאזן בין כתיבה קצרה, בהירה ופשוטה ובין כתיבה מקצועית שמיועדת למומחים בתחומם.

איך מוצאים את ה-Voice של המוצר, למה זה משנה, איך מנסחים אותו ומשתפים בארגון ואיך הוא בא לידי ביטוי במיקרו-קופי.

1. מבוא קצר

2. בין שפה מקצועית לשפה פשוטה

3. Voice

למה צריך אותו, מה הוא כולל, מי אחראי עליו ואיך יוצרים אותו צעד-צעד. נדבר גם על האחדת הכתיב, פיסוק, Glossary, כלים ללמוד את שפת המשתמשים ועוד.

4. Style Guide

איך לשלב best practices של קופי ב-design system כך שיוכלו לשמש את כולם.

5. Copy System

- לוקליזציה: מה צריך להביא בחשבון כבר מהתחלה בשביל לוקליזציה מוצלחת.

- משתמשים עם אנגלית כשפה שנייה (ESLs): מה חשוב לזכור וממה להיזהר.

6. על אנגלית ושפות אחרות

- תכנית פעולה לעדכון הדרגתי של השפה במערכת

- שילוב מיקרו-קופי בפועל בתהליכי העבודה

– איך זה עובד, מי כותב או כותבת את המיקרו-קופי ומתי בדיוק: דרכי פעולה שונות לפי המבנה הארגוני והצורך המקצועי.

7. מאיפה מתחילים? תוכנית עבודה

חלק שני:
איך לעזור למשתמשים לעבור יום עבודה בלי לפנות לתמיכה

1. כמה מילים זה 'מספיק'

- איך בודקים איפה צריך הסבר ואיפה עדיף להשאיר בלי מילים

- כל הדרכים להציג מיקרו-קופי במערכת מורכבת ומתי להשתמש בכל אחת.

2. כפתורים

3. הודעות שגיאה ושאר אלרטים

4. Confirmation dialogues (תיבות אישור)

5. Empty states (מצבי אפס)

6. טפסים ופעולות מורכבות

7. כותרות ושמות לתפריטים, גרפים ואזורים במסך

8. הודעות הצלחה

9. אונבורדינג והצגת פיצ’ר חדש

10. זמני טעינה והמתנה

סדנה אונליין או פרונטלית

הסדנה עוסקת ספציפית במערכות מורכבות ומעלה את האתגרים המיוחדים להן ואת המתודולוגיות הייחודיות לעבודה על מערכות מסוג זה.

bottom of page